Thursday, March 3, 2011

Vino la seminarul Elaborarea/scrierea propunerilor de proiect si Elemente de fundraising, 8 Martie 2011 orele 15.00-17.00,


Vino la seminarul Elaborarea/scrierea propunerilor de proiect si Elemente de fundraising, 8 Martie 2011 orele 15.00-17.00,

Stimati, prieteni si colegi, Asociatia F IRFF ONLUS pe baza succesului din cadrul seminarelor anuale anunta lansarea seminarului in fundraising si elaborarea propunerilor de  proiect, in baza unui concurs prin prezentarea  chestionarului de inscriere (Reflectii, blog, video,organizatiile participante si foto de la seminarele precedente mai jos).

Programul seminarului se va desfasura in perioada: 8 Martie 2011 orele 15.00-17.00,
Acest curs va contribui la transformarea ideilor in proiecte de succes pentru a obtine finantari in vederea dezvoltarii organizatiei sau comunitatii Dvs.
 La seminar sunt invitati lideri sociali, tineri adolescenti si  studenti-tineri voluntari sau potentiali voluntari cointeresati  in dezvoltarea capacitatilor si dezvoltarea abilitatilor personale in domeniul respectiv:

 - veti cunoaste cerintele de elaborare a proiectului si continutul cererii de finantare in conformitate cu un model eficient si simplu care asigura originalitatea ideii de proiect;

- veti avea acces la detaliile scrierii unui proiect de succes;

- veti sti ce decizii sa luati si cum sa ginditi fiecare actiune ca pe un proiect individual;

- veti deveni o persoana capabila de a valorifica toate sansele de obtinere a unei finantari.

Programul de seminar va fi constituit din:

 Partea introductiva:  Elemente de Fundraising, Criterii de intocmire a scrisorii de finantare;
Reguli de etica si comportament in efectuarea contactului direct cu potentialii finantatori;
 Descrierea componentelor unui proiect (formularea corecta a problemei, stabilirea tematicii, scopului,  obiectivelor,  metodologiei de lucru etc.)
  Descrierea compartimentului: Bugetul proiectului (componente esentiale)
 Finisarea proiectului, inminarea diplomelor

Participarea 210 lei - donatie pentru proiectele Asociatei.  Doritorii sunt rugati sa confirme prezenta prin completarea chestionarului  de mai jos pina pe data de 22 Aprilie, , la adresele e-mail: irff@pisem.net   si irffmd@gmail.com;

Tel/Mob.069-00-63-51,Fax 73-83-30, ,www.irffmd.awardspace.info

CHESTIONAR DE INSCRIERE

Date personale:
 - Prenume:                                        Nume:   
 - E-mail:__                                       Tel:__                    
 - Ocupatia/Functia:__  
- Sursa de unde ati aflat despre seminar__
- Organizatia sau Institutia care o reprezentati:__  
 - Ce v-a atras la acest program de instruire? __  
 Data:__                         Semnatura:__

Unele Reflectii de la seminarele precedente:
Participant 1. Am ramas cu o parere foarte buna fata de organizatori, iar asteptarile cu privire la notiunile prezentate s-au realizat la maxim.

Participanta 2. Mi-a placut cum au fost mobilizate echipele si aplicate  tehnicile de lucru. Aveam ceva neclaritati in special la componenta buget si datorita acestui seminar am reusit sa cunosc detaliile respective.

Participant 3. Atelierul a avut un real succes, sunteti bravo! A fost prima mea experienta de a aplica si teorie si practică concomitent, am incercat sa iau maximum posibil din acest seminar şi am reusit.

Participant 4. Mi-a placut acest seminar. M-am familiarizat cu toata informatia despre un proiect. A fost pe atit de util , cit si distractiv prin aplicarea jocurilor care erau in perfecta concordanta cu  tematica seminarului.

Un videospot de la seminar aici: http://www.youtube.com/watch?v=6QWp82r3UFQ 
Fotografii de la seminare:

Organizatiile ce au beneficiat de seminarele noastre: Primaria Chisinau, CARITAS Moldova, Universitatea de Studii Europene din Moldova, Institutul pentru drepturile omului din Moldova , Centrul pentru Prevenirea Traficului de Femei , Academia de Studii Economice , liceul „N. Iorga”, Universitatea Pedagogica de Stat “Ion Creanga”, Asociatia Obsteasca Enigma,15 Colegii din rep. Moldova s.a

No comments: